zondag 11 maart 2018

Appeltaart keuring in Twente en de nieuwe GPS

Naar Mooi Twente of niet?


Vrijdag ineens groen licht en ja ik had die dag gelukkig nog niets gepland in verband met dat ik zaterdag met Mooi Twente wilde gaan fietsen en dan eventueel 's avonds al in die richting zou kunnen fietsen. Nu werd het eind van de middag naar mijn ouders in Lobith en dan kijken hoe ik me voelde of ik zaterdag nog naar Twente zou gaan. De rit naar Lobith ging voorspoedig en ik voelde me top. Dus 's avonds gezorgd dat ik de volgende ochtend in een half uurtje kon wegrijden.

ook kwart over 6 is nog vroeg

Ligfiets&


Nou is het zo dat dit een heel nieuw ligfietsclubje is. En ik had het met Roel van Dijk erover gehad dat ik dan een stukje zou schrijven voor de Ligfiets&. Nou wil ik niet dat ik dat dan al hier publiceer, dus als je het hele verslag wil lezen dan kan dat in de Ligfiets&. Ik zal hier nog even op het detail van de Appeltaartkeuring ingaan wel.

Appeltaartkeuring


De Appeltaartkeuring werd verricht door Nico, aangezien ik geen Appeltaart meer eet. De presentatie kreeg de meeste punten, en voor de smaak werd een voldoende gegeven. Hiermee kwam de appeltaart dus met vlag en wimpel door de keuring. Dus Tubbergen staat bij deze met een vinkje op de Appeltaartkaart.

De Appeltaart

Ook de veganistische Koek was erg lekker


Alweer een nieuwe GPS?


Na de tocht met Mooi Twente wilde ik toch nog even in Rijssen langs de GPS shop. Ik wilde graag kijken voor een GPS horloge die ik in principe voor het fietsen, hardlopen en zwemmen zou kunnen gebruiken. Bert moest ook naar Rijssen en hij begeleide mij naar Waypoint

Ja dus


Het was niet druk in de winkel, dus ik kreeg alle tijd en ruimte om te kijken wat ik wilde hebben en wat de opties waren. Uiteindelijk ben ik voor de Forerunner 935 Triathlonbundel gegaan, en ik heb hem nu een dag in gebruik en ben heel tevreden met mijn aankoop. Ik denk dat ik hier zeker meer uit ga halen omdat ik nu alle sporten in 1 apparaat heb en deze mij ook gedeeltelijk coached. Dat is precies waarnaar ik opzoek was. Mijn Edge 1000 blijf ik nog wel gebruiken om mee te navigeren, maar als opname apparaat ben ik van plan om de forerunner te gebruiken. Mijn cadans, snelheidssensor en hartslagmeter werken allemaal ook samen met deze nieuwe GPS.


Dat is m dan, een smartwatch
Activiteiten opnemer

1 opmerking:

  1. Hey Roef,

    Dit is mijn start.
    http://thegreenthingvelo.blogspot.nl/2018/03/het-is-bijna-zo-ver.html

    BeantwoordenVerwijderen