zondag 24 december 2017

Met LOL de wereld rond

Vandaag was het zover....


Vanochtend vroeg opgestaan om naar Zutphen te fietsen voor de Eindejaarstocht van LOL. Nou is dit een bijzondere gelegenheid om meer dan 1x in de maand met LOL op stap te gaan, en daar had ik zeker zin in. Maar er was nog iets anders waarom ik zo'n zin had om vandaag te fietsen. Vandaag ging ik namelijk ook voor het eerst een rondje om de wereld met Kanjer.


Niet alleen


Ik was al even bang dat ik alleen naar Zutphen moest fietsen, omdat Peter had gemeld niet mee te rijden ivm zijn werk. Maar gelukkig meldde Emil zich nog op de app, en zo fietsten we met zn tweeen naar Zutphen. Daar aangekomen was er een ha(r)telijk weerzien met Paul. Nou ja, voornamelijk hadden we hem zo gemist dat we hem op zijn minst allemaal even moesten plagen. 

Daar is ie weer! :-D

Hoge opkomst


Ondanks dat het voor sommigen toch wel druk is rondom de feestdagen was er toch een hoge opkomst van 16 LOL'lers en reden we in een lange stoet met zelfs nog een hele hoop open liggers via een omweg naar Hengelo. Hier werd nog even gesuggereerd dat Paul ging trakteren, maar daar trapte hij toch niet in. Nee hij moest sparen voor zijn volgende reis. Waar die heen gaat dat weet ie alleen nog niet.

Bij vertrek had Marc nog een lekke band, maar dat mocht de pret niet drukken
Ook nog een roeifietser uit Amsterdam in ons gezelschap
Onze voorrijder van vandaag, Arjen (met Bart in zijn kielzog), ook wel bekend als onze Polen reiziger






Zoals we Paul kennen, lekker achteraan

Bedankt Nico


Nico was zo vriendelijk om bij het pauze punt mijn achteras nog even wat vaster te zetten. Nu geen gekraak meer in de fiets, dus bij deze. Heel erg bedankt Nico. Dat rijdt weer een stuk fijner!

Terug naar Lobith


Via Wehl en Zevenaar reed ik weer terug naar Lobith. Nog even een kopje thee bij Kjeld en daarna door naar mijn ouders. Wat erg leuk was, was dat ik nog steeds niet wist op welk punt ik de 40.000 gepasseerd ben. Nu ik thuis ben kan ik het terug rekenen en blijkt dat tussen Didam en Zevenaar te zijn gebeurt. 


Kanjers wens


Tja, nu heb ik wel 4 sterren op de schaal van Wilco, maar die zitten nog steeds niet op mij geplakt. Ik hoop dat ik me natuurlijk persoonlijk door Wilco mag laten huldigen bij deze mijlpaal van mijn rondje om de wereld. In ieder geval is hij welkom om de 4 sterren op mij te plakken. En daar zal ik apetrots op zijn, samen met mijn baasje Roef natuurlijk.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Roef,

    Is donderdag een geschikt moment?

    Groeten, Wilco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je Adri. Dat is het zeker. Als je maar lang genoeg met dezelfde fiets blijft rijden 😀

      Verwijderen
    2. Of genoeg kilometers/jaar maakt natuurlijk! ;-)) En als je beide doet heb je snel nog meer sterren.......Na de 5 Strada sterren komt de 1ste QV ster ook al in zicht..........

      Verwijderen
  3. Voor vier sterren, 1 keer de wereld, zou je geen sterren, maar aardbolletjes moeten verzamelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een leuke sticker vind hou ik me aanbevolen voor een aardbol op de schaal van Kees ;-).

      Verwijderen